Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Leif Jendelöv - 28 augusti 2009 23:59

På en riktig gammal goding, en brittisk gammal Volvo som gått mellan Storbrittanien och Mellanöstern. Den var riktigt riktigt fin faktiskt. Kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så häftigt med de här gammelbilarna.

Av Leif Jendelöv - 28 augusti 2009 23:58

Lägger in två bilder på ett udda lastbilskoncept. En trailerkassett! Mest för att Stefan var nyfiken.

Av Leif Jendelöv - 28 augusti 2009 23:19

Jo! Efter 85 mil på E4:an idag så har jag kommit hem. En ganska givande dag, först på Mantorp och sedan en liten tripp vidare till Jönköping. Mantorp var rätt kul, bland annat så hade de ju truckraceuppvisning. Riktigt kul att se racetruckarna "in action" faktisk. De pinnar på rätt så bra. Dessutom så hade de höjdhopp med en monstertruck. Branschutställningen var rätt mycket mindre än vad den brukar vara på Elmia, kändes som om fokus låg på customsidan och nordic trophy. Men nu har jag varit där i alla fall!


Var ju också och tittade på en lastbil som faktiskt verkar helt ok. Lite skavanker får man ju alltid räkna med på en gammal bil, men på det stora hela verkar den hyffsad. Ska försöka kolla upp flera bara, så får vi väl se ifall det blir nåt alls?


Har också lagt in alla räkningar för månaden och det känns ju aldrig riktigt kul, men det ska ju göras. Fast nu känner jag mig lite sliten, så det är väl dags för sängen snart. Imorgon blir det ju en lång dag i idrottens tjänst. Vi har ju vår sportdag i Viksta. Hoppas att många som läser det här kommer dit, man kan ju alltid spela lite minigolf eller ta en promenad i spåret. Det får bli allt, gonatt!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 28 augusti 2009 09:35

Sitter i bilen på väg till Mantorp, det är mässa där. efteråt så ska jag åka vidare ned till Jönköping för att titta på en scaniaväxlare. Får väl se ifall det kan vara nåt att ha. Ska försöka att ringa revisorn för att helt enkelt säga upp honom också, men som vanligt är han oanträffbar. Känns fel att lämna ett meddelande där man säger att du inte får fortsätta. Men i värsta fall får det väl bli så! Nu har jag nog rastat klart och ska väl åka vidare, vi hörs senare!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards