Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Leif Jendelöv - 27 augusti 2009 21:46

Idag så har de kommit fram de kräken, flygmyrorna! Varje år vid den här tiden kommer de fram i ett par dagar, och de är inte så några heller. Typ en miljard myror är det som kommer in, vet inte var. Man ser aldrig var de kommer fram någonstans, men golvet är aldeles svart av dem. Äckligt! Det enda man kan göra är att vänta till imorgon, för då ligger de döda på golvet och det är bara att ta fram snabeldraken. Men eftersom de kommer fram inomhus, så tyder det ju helt klart på att det finns en myrstackshelvete under huset trots allt.


Det verkar svårt att få till det med vår lastbil på nåt vis, men jag hoppas att det löser sig inom en snar framtid. Alternativen börjar dock att minska! Men vi får väl se vad som händer framöver! Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. Ajöss!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 27 augusti 2009 14:27

Jo, så nu är man den trettionde mest aktiva bloggaren. Har jag inget liv eller? Fast det är många inlägg med bara länkar, vilket kanske förklarar en del. Jag måste helt enkelt komma igång och jobba mera så att jag får annat att tänka på. Hej hej!


/Leffe


PS. Nu blev det ju dessutom ett inlägg till

Av Leif Jendelöv - 27 augusti 2009 14:21

Har dock inte packat upp det ännu, så vi får väl se ifall det passar som det ska. Annars så har dagen gått åt till att följa med Albin till läkaren och att handla lite. Nu ska jag snart hämta hem de två minsta barnen från dagis och nu får väl Pontus anses färdiginskolad. Imorgon är de bara där en liten stund, men då ska Mamma få den stora äran att lämna och hämta. Själv så ska jag förmodligen ned till Mantorp på lastbilsmässa, samt eventuellt vidare ned till Jönköping för att titta på en gammal lastbil. Det var nog allt jag hade att skriva om den här gången, tack o adjö!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards