Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Leif Jendelöv - 12 augusti 2009 21:59

Idag så fortsatte vi med inskolningen. Det var lite trögt i början, men sen så kom han igång, så då passade jag på att smyga ut. Jag satt ute och pratade med en annan pappa som också håller på att skola in, i säkert 45 minuter. Då hann de med att äta lunch också, vilket gick alldeles utmärkt. Så det artar sig känns det som! Sen var det bara att åka hem för att sova.


Medans han sov så hann jag klippa färdigt gräsmattan och börja att kratta den lite, samt fixa lite käk till mig och Albin. Det höll vi på med tills Mamma kom hem, för då drog vi in till stan för att storhandla. Vi köpte dessutom ett par fotbollsskor till Albin, träningen har ju satt igång igen. Efter stan vart det till att stanna till i Storvreta för att hämta hem Lina som har sovit över hos Sara. Naturligtvis så följde ju Sara med hem till oss, så nu håller de på att bädda på Linas rum. Vi hann även med att åka förbi svärföräldrarna för lite snabb mat och hämtning av Ronja, som följde med Mormor hem från dagis när hon kört dit maten idag. Sen när vi kom hem så väntade båda syrrorna och svågern här hemma när vi kom hem. De skulle ta en promenad med hundarna. Nu så har de åkt hem och vi ska väl till att lägga oss snart. Måste bara se till så att Lina och Sara kommer i säng först. Det får nog bli allt för denna gången tror jag, men vi hörs väl igen imorgon antar jag. Tack o gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards