Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Leif Jendelöv - 24 januari 2009 20:13

Idag så hade vi ett litet möte i styrelsen här på svartmyren. Kan väl inte kalla det ett styrelsemöte direkt, men vi gick igenom en himla massa papper. Efter ungefär fyra timmar begav sig Stefan hemåt medans jag fortsatte med pappersgörat. Det har jag pysslat med tills nu i princip. Men jag tror att det är i ordning nu i alla fall. Allt arbete gick ut på att reda ut våra privata pengar som är satsade i bolaget. Tycker att jag har rätt så bra ordning på papperen i bolaget, men de som rör det privata har jag inte riktigt mäktat med, så de har jag bara "lagt åt sidan så länge". Farligt att tänka så, för det blir lite trassligt när man väl sitter där och ska reda ut det. Men som sagt, nu tror jag att det mesta är utrett.


Frun har varit till stan och träffat sina studiekamrater, vilket tydligen var himla kul, så nu vill hon plugga mera. Men det får nog bli ett annat århundrade;). Nu sitter hon och Albin och lägger pusslet som han fick i julklapp. 500 bitar tror jag att det är. Fascinerande att Albin tycker att det är så kul med pyssel, och dessutom brukar att greja det också. Själv ska jag nog försöka att se till att bli klippt och rakad i kväll. Börjar att se ut som värsta skogstrollet vid det här laget. Allt för nu.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards