Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Leif Jendelöv - 17 januari 2009 21:22

Jo, ryggen värker till och från. Känns rätt så bra ett tag, men så bränner det till och jag kan knappt röra mig. Inget roligt alls! Just därför har jag tagit det ganska lugnt under dagen. Bland annat har Albin och jag, ivrigt påhejade av (nåja!) Ronja, byggt färdigt hans byggmodell som han fick i födelsedagspresent. Bättre sent än aldrig, eller hur? Albin tyckte hur som helst att den blev "skitacool".


Har också börjat att gå igenom en internetbaserad datorkurs, som har kommit till genom skolverket. Kan ju inte skriva några prov, men den är rätt intressant och man lär sig mycket. Frun får betalt för att göra den, och hon tycker att hon har upptäckt väldigt mycket nytt. Framförallt vad gäller möjligheterna på internet. Mycket mer än så har jag väl inte att skriva. utan det får bli allt för denna gången. Ha det så bra med er.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards