Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Leif Jendelöv - 15 januari 2009 22:03

Den gick fort! Var och mötte upp Micke i Björklinge för att hämta kött, handlade lite och åkte sedan hem för att stycka upp och frysa in köttet. Tryckte i oss lite mat för att sedan skynda iväg till Skyttorp, där Linas klass hade en "julgransplundringsträff". Där var Lina och jag kvar i en timme ungefär innan jag skjutsade hem henne, för då var jag redan försenad till styrelsemötet i idrottsklubben. Där har jag suttit tills nu. Nu är det väl bara att varva ned lite innan man kryper till kojs.

  Stefan har rullat på idag utan trassel vad jag vet, hoppas bara att det håller i sig under morgondagen. Jag skulle också ha ringt vår speditör idag, men jag hann inte med det. Får väl ta det imorgon! Frun sitter helt uppslukad av en internetbaserad datorkurs, där hon får lära sig lite mera om datoranvändandet. Har även jag nytta av. Allt för ikväll!

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 15 januari 2009 07:48

Precis efter mitt förra inlägg igår kväll så kräktes Pontus ner hela arbetsrummet, märkligt hur mycket de kan trycka ur sig i den åldern trots att de är så små. Men efter det så har det varit lugnt. Men Ronja har fortfarande feber. Vet inte om det bara är Pontus som tänker kräkas, och om han verkligen är magsjuk eller om det är nån kombination av feber och att hans lilla mage håller på att ställa om sig till fastare föda. De andra två har jag precis skjutsat till bussen, så nu blir det lite lugnt här ett tag. Ska passa på att ta igen mig lite. Hörs o syns!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards