Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Leif Jendelöv - 7 januari 2009 22:26

Var ute på volvos hemsida precis. Hade faktiskt inte hört nåt innan, men just idag så presenterade de sin nya variant av FH16. Nämligen 700:an. Det här innebär ju rimligtvis att vi måste be banken om lite mera pengar, för vem vill inte ha 700 kusar under hytten. Jag vill ju i alla fall vara värst, haha! Känns ju lite futtigt att komma med en simpel 550 då, när det finns riktiga grejor att köpa. Men å andra sidan så kanske det går att dekaltrimma bilen till en 700? Gonatt på er.

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 7 januari 2009 21:52

Lägger in en bild på efterrätten som Matilda bjöd på igår kväll. Kan ju tillägga att den var god!

Av Leif Jendelöv - 7 januari 2009 17:46

Nu känner jag mig rätt så slut. Har sovit fyra fem timmar per natt de senaste dagarna och i dag så har jag farit runt som en skottspole. Började på banken imorse. Vi pratade försäkringar och pension och måste säga att det var väldigt givande. Trodde man ju inte! Sen träffade vi vår vanliga bankkontakt för att prata investeringar och det gick över förväntan faktiskt. Hon var helt med på noterna och förstod vår situation helt, så det verkar kunna lösa sig till slut. Efter det var det vidare färd till Enköping för att träffa en kille som vi eventuellt ska börja att köra för. Där fick jag en del kopior på avräkningar som jag tog med mig tillbaka till banken. Efter det så var jag och träffade revisorn för vår sedvanliga månadsträff innan jag handlade lite och sedan hem. Väl hemma så har jag suttit nästan nonstop i telefon, och när jag inte har gjort det så har jag suttit och räknat. Nu ser framtiden lite ljusare ut igen!

/Leffe

P.S Kan ju säga också att vi fick beröm av banken för att det är ordning på siffrorna och att vi är så "analytiska". Jäkligt kul att höra faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards