Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Leif Jendelöv - 16 januari 2009 16:29

Eländet fortskrider. I morse när jag hade anmält VAB:en för Albin så satt jag med Pontus i knät. När jag var klar så slog jag ihop datorn och reste mig, varvid det small till i ryggen och jag kunde knappt röra mig. Vet inte vad som hände, men ont gjorde det i alla fall. Ropade på frun så hon fick ta Pontus, blev lite rädd att jag inte skulle klara av att hålla mig upprätt. Blev sängliggande hela förmiddagen, men nu känns det lite bättre. Fortfarande så har jag ont, men det "hugger" inte längre så jag kan ändå röra på mig. Får väl se hur det känns imorgon? Skulle vara kul att få skriva något positivt nån gång, känns som om det mest har rapporterats om elände den sista tiden. Men det kanske kommer, vem vet?

  Stefan svängde förbi speditören idag och tog ett litet snack, så vi får väl ta ett litet möte i helgen för vidare funderingar. Allt är nog inte helt nattsvart i alla fall. Nåja, får väl bli allt för nu. Ryggonda hälsningar!

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 16 januari 2009 07:48

I morse hade bromsfan frusit för Stefan igen, inte bra! Vi måste ha nån högre makt emot oss. Dessutom så fortsätter eländet här på hemmaplan också. I morse var det Albins tur att bli sjuk, så nu ligger han i soffan tillsammans med Ronja och tittar på TV. Nu är det bara Lina kvar, men hon åkte till skolan idag i alla fall. Pontus har slutat att kräkas, men är istället riktigt snorig och täppt. Det blir ju så jobbigt för de minsta när de blir täppta i näsan. Ronja är även hon bättre, ingen feber imorse när jag kontrollerade. Själv börjar jag också att drabbas, snorig och tjock i halsen, verkar inte alls lovande faktiskt. Nåja, det går väl över så småningom? Nu ska jag nog ta och anmäla tillfällig föräldrapenning för Albin tror jag, tack och hej!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards