Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Leif Jendelöv - 26 juni 2009 22:11

Tror att det heter så när man varit gift i tio år, vilket jag alltså har varit idag. Imorgon så firar vi ju det med några gamla vänner från ungdomstiden. Det ska faktiskt bli kul att få ha en liten fest igen. Var ju ett tag sen! Men det känns som om vi har en hel del att förbereda under förmiddagen imorgon.


Annars är jag mest trött idag, märks att det är fredag och att det har varit riktigt varmt idag. Då känns det bra att köra frysbilen så att man kan komma in i 25 minusgrader och svalka sig ibland, men jag tror att det också tär lite på kroppen att springa mellan kyla och värme, och att det är därför som man är så trött. Lite typiskt också att man har Roslagsturen på fredagar när man vill sluta skapligt. Nu har ju semestersäsongen kommit igång ordentligt där ute, så det kommer nog att bli långa fredagar framöver tror jag.


Sen så kan man ju inte låta bli att kommentera det faktum att Michael Jackson har kilat vidare.Är väl tråkigt att nån går bort i förtid, men faktum är ju att han hade det bästa bakom sig. Hans privatliv hade väl, om man ska tro allt man läser, minst sagt spårat ur och hans artistbana hade väl också planat ut. Han verkar ju dessutom inte ha mått så bra i slutet, så det kanske inte var så oväntat trots allt? Alla fans som som sörjer får väl försöka att minnas det bra han har gjort istället, för man kan ju aldrig ta ifrån honom det faktum att han var en stor artist!


Nu ska jag gå och ladda inför morgondagens prövningar framför TV:n! Gonatt på er och se till att inte smälta bort i värmen.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards