Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Leif Jendelöv - 18 juni 2009 21:37

Idag har det rullat på som tidigare i veckan ungefär, bortsett från att jag har sluppit några fler närgångna rådjur. Imorgon så ska jag köra själv, men det går nog bra. Jobbet i sig är ju inga svårigheter med, har ju gjort det förr. Det svåra är att hitta till alla butiker. Alla butiker i morgondagens tur har jag varit på tidigare. För minst tio år sedan! Men det ska nog gå bra tror jag. Förhoppningsvis så känner man igen sig vartefter man kommer till alla ställen.


Annars så har det väl inte hänt så himla mycket, förutom att det har regnat en hel massa då. Men det hör väl till en svensk midsommar? Skulle väl kanske behövt att klippa det sista av gräsmattan, men det känns som om det inte är någon idé när det regnar så mycket. Vattenståndet i ån börjar faktiskt öka, ser ju snart ut som vid vårfloden nästan! Nu ska jag sova snart, så jag skriver inget mera. Tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards