Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Leif Jendelöv - 14 juni 2009 23:09

Ikväll var det sista gången vi spelade badminton för säsongen. Vi passade på att spela två timmar så att vi fick slut på våra tillgodotider. Nu gäller det ju bara att försöka hålla igång under sommaren också, känns som om det redan går åt fel håll sedan innebandyn tog sommaruppehåll!


Imorgon ska Albin börja på simskola också, vilket han tycker är helt onödigt. Blir nog inte helt lätt att få ned honom i vattnet. Konstigt att han är så negativ till att lära sig simma? Nåja, vägrar han att åka dit så får vi väl plocka bort ett visst playstation. Lär ju inte vara särskilt populärt, så vem vet? Det kanske kan funka som påtryckningsmedel!


Den lilla grå körde vi till verkstan idag för byte av ett hjullager samt släckning av besiktningstvåan. Känns som om det var på tiden att byta lagret, för det känns som om det skär ihop när som helst. Tänk att man alltid drar på att fixa såna grejor, jag har ju vetat att det varit på gång! Men jag bara antog att det skulle bli fler tvåor som man kunde få fixade på samma gång, vilket det nu alltså inte blev! Ibland så är man bra dumsnål! Så är det bara. Ska försöka att hinna med att lösa ut bilen imorgon bara. Simskolan börjar vid fyra, så jag måste nästan försöka att komma dit innan. Men det löser sig nog det med tror jag. Nu ska jag nog gå till sängs, gonatt på er så hörs vi imorgon!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards