Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Leif Jendelöv - 25 juni 2009 22:02

Idag efter jobbet så storhandlade jag på coop, så nu är jag drygt 1800:- fattigare. Satan så dyrt det har blivit med mat! Nu var det ju i och för sig lite extra inför lördagen, men ändå! Annars har det väl inte hänt nåt särskilt idag, så jag har väl inte så mycket att skriva om egentligen. Dock så kan jag väl säga att Albin idag åtminstone har ansträngt sig på simskolan, så idag så har han fått spela playstation igen. Får väl se ifall det håller i sig till imorgon också?


Albin har dessutom en kompis här över natten, de ska sova i husvagnen. Får väl se hur mycket det kommer att sovas där ikväll? Men de har ju trots allt sommarlov, så det måste man ju acceptera. Nu tänker jag inte skriva nåt mera, så gonatt på er allesammans!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards