Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Leif Jendelöv - 24 juni 2009 22:15

Ikväll så känner jag mig riktigt trött, men jag har i alla fall lyckats med att få gräsmattan klippt. Så den är redo på Lördag. Men det är ju å andra sidan det enda jag lyckats få gjort idag, blir inte så mycket tid över till annat när man jobbar. Det tråkiga är ju att man blir lite grinig och det går framförallt ut över barnen. Men vissa av dem kan ju kanske behöva det.


Albins simskola går inte heller särskilt bra, så nu blir det till att ta tag med hårdhandskarna. Han vägrar att liksom ens försöka ordentligt, fattar bara inte varför? Playstation blir i alla fall undanplockat tills han visar lite mera engagemang. Men annars är jag rätt så rådlös, vet inte vad man ska ta sig till för att få honom att lära sig simma?


Nu ska jag gå och duscha så att jag kan gå till sängs sen. Ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards