Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 30 maj 2009 22:55

Verkar vara ett riktigt myggår i år. Har säkert slagit ihjäl hundra stycken inomhus idag, trots att det knappt har varit öppet nånstans. Fattar inte var de kommer ifrån! De är lyckligtvis inte av den aggresivare sorten. Bortsett från att det har blivit städat idag så känns det som om det är det enda man gjort idag, slagit ihjäl mygg! Nu tänkte jag inte skriva nåt mera, jag var bara ute efter att få beklaga mig lite över myggen, så jag säger väl gonatt då!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 30 maj 2009 10:12

Nu sitter man här igen då, för att kolla mejlen och sånt. Då kan man ju lika bra passa på att kolla de andra bloggarna samt skriva ett litet inlägg själv. Idag så är det ju bara jag, Albin, Ronja och Pontus som är hemma och jag tänkte försöka att komma ut ett tag med dem. Ska ju också försöka att få det städat här inför Ronjas kalas imorgon. Var ju bara en månad sen hon fyllde år, men det känns så mycket roligare och lättare att ha barnkalas när man kan hålla till ute. Det blir inte så många som kommer, av någon anledning brukar det alltd bli så på Ronjas kalas. Men för oss är det ju bara skönt eftersom det inte blir så många att passa upp på då!


Läste Katarinas blogg och jag lider med henne när det gäller bilstrulet. Måste ju vara verkstan som gjort nåt första gången, för det började ju efter servicen vad jag förstår. Tråkigt i alla fall att det alltför ofta blir så efter verkstadsbesök. Nu låter jag lite negativ igen, men jag har ju tyvärr också väldigt mycket negativa erfarenheter från i första han märkesverkstäder (underförstått Chrysler). Nu måste jag nog gå och ta hand om Pontus, vi hörs och syns!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards