Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 11 maj 2009 22:33

Men först en liten rapport om dagen. Inte för att jag har så mycket att rapportera, utan mest för att jag har blivit lite bloggberoende och bara måste skriva lite. Pontus sov faktiskt i princip hela natten inatt, vilket var första gången på mycket länge. Ändå så har han varit riktigt gnällig idag, möjligt att det är problem med fler tänder eller nåt? Vad vet jag? Nu sover han i alla fall, förhoppningsvis tills imorgon bitti. Om han sover ordentligt imorgon på dagen så ska jag nog passa på att spika lite mera. Vill bli klar med panelen nu så att man kan börja med att sätta läkt.


Nu tänker jag sova, gonatt!

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 11 maj 2009 16:01

De små rackarna brukar faktiskt inte tycka om mig, för jag brukar sällan få fästingar. Men den här blev tydligen fäst vid mig (haha, vitsigt va?). Vårt förhållande blev dock kortvarigt då den blev spolad, i toaletten alltså. Förmodligen är det nån som har fått följa med en katt in för att sedan ramla av i sängen där den senare hittade mig.


Idag så har jag dessutom varit med Lina till tandläkaren. Pontus var också med och tyckte nog att det var lite spännande. Sen när vi kom hem så åt vi lite innan jag lade Pontus att sova, vilket han inte alls var med på. Efter ett tag så somnade han trots allt, varvid jag pustade ut lite. Då ringde telefonen. Det var från dagis, de undrade varför jag inte hade hämtat Ronja ännu. Glömde totalt bort henne i röran. Pinsamt! Nu vart det ju bara en halvtimme för sent, men ändå! Till nästa gång, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards