Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 5 maj 2009 22:28

Idag har jag gått här hemma och känt mig seg mest hela dagen. Snorig och huvudvärk. Barnen har varit hemma från skolan idag med, utom Ronja som fick gå på dagis. Hon ville inte alls åka dit imorse, de andra var ju hemma. Sen när jag skulle hämta henne så hade hon ju naturligtvis haft jättekul, trots att David inte var där! Imorgon får nog Lina åka till skolan också, men Albin får nog vara hemma en dag till. Jäkla förkylning på vara seg!


Imorgon ska vi också åka och lösa ut Chryslern. Kostar ju en slant, men förhoppningsvis så är det värt pengarna. Tyvärr så finns det ju jobb att göra på den lilla grå också! Förutom avgassystemet så har han börjat att dumma sig vid start. Den har alltid varit extremt lättstartad, men nu får man stå och nöta bra länge innan den startar. Det verkar vara värre ju längre den stått, så jag vet inte om det har nåt med soppan att göra. Om den tappar tryck eller nåt. Kanske rentav nåt läckage? Jävligt irriterande är det i alla fall.


Nu ska jag gå och duscha, har ju spelat innebandy nu ikväll, innan det är dags att gå till sängs. Kan ju också meddela att vi återigen har en löpande katt! Tack o hej.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards