Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 9 maj 2009 21:45

Idag så är det Pontus och jag som har skött ruljangsen här hemma. Frun har varit på studieträff inne i stan hela dagen och de större barnen har varit kvar hos Mormor och Morfar hela dagen. De har dessutom hunnit med ett besök i Tobo, på glasblåseriet där. Det verkar de ha tyckt varit kul. Själv så har jag, förutom att ha umgåtts med lille Pontus, passat på att spika panel när han sov. Hann väl hålla på i drygt två timmar och är nästan klart med en långsida. Imorgon så fortsätter jag med hjälp av Ronny. De har ju varit sjuka i veckan, men verkar vara bra nu. Ja, så himla mycket mera har faktiskt inte hänt idag så jag får väl avsluta här innan jag tråkar ihjäl mina läsare. Ha en fortsatt bra lördagkväll!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards