Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 18 maj 2009 21:03

Idag så har Pontus varit rätt så grinig. Vet inte varför, för han har sovit ordentligt idag. Understimulerad kanske? Nu ligger han ändå i sängen för natten, även om han inte riktigt vill vara med på noterna. Det värsta är ju att man blir lite påverkad själv och också blir lite grinig och det är ju så tråkigt att vara det.


Nu ikväll så ringde Albins kompis och frågade om han inte ville vara med på fotbollsträning, men Albin totalvägrade. Han är ju så jäkla tråkig! Jag sa åt han att han måste börja med nåt snart, måste ju aktivera sig. Föreslog att han kunde börja med balett istället, men det var visst inte alls att tänka på. Han säger att han kan träna själv, men fortsättning följer väl.


Idag så har vi också fått reda på var vissa människor står. Blir så jävla förbannad över att man kan sitta och blåljuga folk rätt upp i ansiktet. Sen dessutom låtsas som ingenting, hur fan är en del funtade egentligen! Ska man inte kunna lita på att det en människa säger verkligen stämmer? Det är väl en sak att frisera sanningen lite för egen vinning, men att blåljuga utan ett uns sanning förstår jag inte! Fortsättning följer väl även här misstänker jag? Nu får det vara slutskrivet för idag!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 18 maj 2009 13:30

Det blev Albin idag, eftersom han på vägen till bussen imorse cyklade omkull och skrapade upp knät. Efter sårtvätt och omplåstring så fick han följa med och lämna Ronja på dagis innan vi åkte vidare till skolan. Väl där fick han träffa skolsköterskan som lade om såret. Nu haltar han omkring som värsta krigsveteranen!


Har suttit och ringt en massa idag, men som vanligt är det inte så många som vill prata med mig. Tror ni till exempel på att jag fått tag på revisorn?


Näe!


Nu ska jag snart dra iväg och hämta hem Ronja så jag kan fortsätta att ringa lite sen. Ha en bra dag!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards