Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 26 maj 2009 23:14

Dagen hann ju inte ens ta slut innan regnet kom! Men det är väl bara som det ska vara. Tvätten hann i alla fall bli blöt igen, vilket var tråkigt. Men sånt är livet.


Nu tänker jag gå och lägga mig, men jag tänkte att jag måste skriva nåt om dagen först. Men när jag sitter och funderar kommer jag inte på nåt att skriva om. Dagen har liksom bara rusat förbi, så det får väl bli allt då. Inte mycket till inlägg, men så blir det ju ibland. Gonatt på er!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 26 maj 2009 15:03

Har ju varit riktigt rart väder idag, är sommaren här nu? Eller är det bara en aptitretare? Tror nog mest på det senare, snart är det regnigt och blåsigt igen! Har suttit en del vid telefonen idag och hållit på med min bokföring. Finns ju alltid att göra om man bara vill. Men jag ska försöka att hinna med lite annat också, fixa punkan på Linas cykel, klippa gräset, hänga tvätt mm.


Resten av familjen har åkt över till Mormor en stund, så för tillfället är jag solo. Det kan vara rätt skönt faktiskt. Men nu ska jag nog fortsätta med mitt. Hörs lite senare!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards