Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 8 maj 2009 22:35

Men först en rapport om dagen som gått. Jag ha faktiskt hunnit med att spika upp några plankor till idag, men det går ju inte fort när man måste hålla på så sporadiskt. Har också suttit och påtat med bokföringsprogrammet lite mera och det känns som om man lär sig lite mera hela tiden. Det löpande, dvs fakturor och sånt, är inga problem. Det är alla poster där det inte finns nåt papper som kan ställa till det. Löner, bankavgifter mm. Men det går som sagt framåt och snart går det som rinnande vatten. Typ!


Barnen är utlejda till Mormor. Bara Pontus är kvar hemma, så då behöver han i alla fall inte störa de andra om han är vaken inatt. Men han blir tyvärr inte nåt friskare, tycker att det borde räcka nu. Gonatt!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 8 maj 2009 10:32

Inte nog med att jag var tvungen att punga ut med en massa pengar på Den stora röda, nu har jag dessutom beställt avgassystem till den lilla grå också. Trots att jag bara beställde den främre delen, hoppas på att kunna återanvända den bakre, så går det på över tusenlappen. Då är det ju inte ens märkesdelar. FYY vad tråkigt. Skulle bara beklaga mig lite över det.


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 8 maj 2009 10:25

Men Pontus ser fortfarande ut att ha gått några ronder mot Tyson. Svullen i ögonen och snorig, inget kul alls. Inte sover han som han ska heller, även om det bara var någon timme han var vaken inatt. Hoppas att han kan bli frisk snart! Får nog sluta här, för Pontus pockar på uppmärksamhet. Ses och hörs!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards