Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Leif Jendelöv - 12 maj 2009 22:21

Måste ju lägga in en bild på garaget så här långt också. Sen jag tog bilden har jag blivit klar med gaveln och sista långsidan har kommit halvvägs.

Av Leif Jendelöv - 12 maj 2009 22:07

Ikväll åkte jag till bygdegården för att spela innebandy i vanlig ordning, men när jag kommer dit så visar det sig att manfallet var extremt stort, vi var bara fyra, så det blev till att åka hem igen utan någon motion. Får väl ta igen det på något annat sätt. Annars har dagen gått rätt bra. Pontus sov bra mitt på dagen, så jag har kunnat spika upp lite mera vägg. Nu är det bara en halv långsida kvar och trekanterna under tak på gavlarna.


Kom dessutom ihåg att hämta Ronja i tid idag också. Hon visade mig barkbåten hon hade byggt på dagis idag, den var verkligen jättefin. Jag pratade med föreståndaren och hon sa att det var meningen att de skulle prova att släppa ut barnens båtar i ån, men nu tyckte personalen att barnen hade gjort så jättefina båtar så att det var synd att släppa ut dem. Kanske skulle de prova att bara släppa ut barkbitar istället.


Imorgon måste jag nog kontakta vårdcentralen också, för det där jäkla fästingbettet kliar som satan och är rejält rött. Blir det inte bättre imorgon så får jag nog ta och göra nåt åt det tror jag. Det får bli allt, over and out!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards