Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Leif Jendelöv - 25 februari 2009 22:41

Här är en länk till när TopGear kör husbilsracing:

http://www.youtube.com/watch?v=ohkAxbeMxVo&translated=1

Av Leif Jendelöv - 25 februari 2009 22:01

Jo, jag får väl fortsätta att blogga då. Jag har väl egentligen inte så himla mycket att skriva om, men eftersom jag inte har så mycket annat att göra så skriver jag ändå. Dagens chaufförsbyte gick trots allt bra, även om det känns lite dumt att åka så långt som till Örebro för bytet. Tyvärr så vart jag ju lite sen till Linköping idag med, därav den tidiga dygnsvilan. Känns lite tråkigt att inte kunna utnyttja bilen mera en dag när det trots allt är tänkt att den ska gå dubbla pass. Men sånt är väl livet antar jag!


Vart det bär av efter Katrineholm imorgon har jag ingen aning om. Ska ju stå med bilen på Fredag pga besiktning o dyl, så det kanske inte blir nåt mer alls. Vad vet jag? Vem vet, det kanske blir det sista lasset nånsin. Det kan ju bli körförbud på besiktningen. Nej, nu låter jag väldigt negativ! Klart att det går bra, förmodligen ett blankt papper. Hahaha! Nåja, vi får väl helt enkelt se! Sov så gott, over and out.


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 25 februari 2009 19:16

Känns som om jag stått på den här fläcken förut. Börjar bli en ful ovana att övernatta i Linköping ju. Imorgon bitti ska jag konstigt nog lasta här, annars har man ju alltid med sig nåt hit! Kol eller flis eller nåt sånt, men inte den här gången. Jag ska nämligen lasta flis till Katrineholm! Men först så ska jag alltså sova.


Ska nog försöka att titta på nån film kanske. Vet inte vilken bara, Stefan har ju typ ett helt filmarkiv i bilen. Så det finns en del att välja mellan.

......Nu ringer frun, så jag får nog fortsätta nån annan gång. Ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards