Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Leif Jendelöv - 17 februari 2009 22:41

Dags att besöka Hedins bil idag igen då. Tror ni att det var rätt del de hade fått hem? Naturligtvis inte! Nu hade de tagit hem nån grej till centrallåset. Fast jag tror att han hittade rätt grej idag när han letade, så förhoppningsvis blir det rätt på fjärde försöket. Inte illa alls.


Idag så var jag och barnen iväg till skolan och åkte skridskor. Innan vi åkte så var de väldigt negativa och jag fick mer eller mindre tvinga iväg dem. Framförallt Albin! Men eftersom man vet att de tycker att det är kul när de väl kommer igång så är det bara att dra iväg dem. Vem tror ni åkte mest skridskor av alla? Jo, naturligtvis Albin som inte skulle åka alls. Kul hade vi i alla fall, även om det var lite väl kallt.


Så mycket mer har jag inte hunnit med här hemma, så jag ger mig väl här. Ha det gott och på återseende!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards