Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Leif Jendelöv - 11 februari 2009 19:51

Har nu parkerat i Trollhättan för natten, efter att ha lossat pappersmassa i Frihamnen Göteborg. Egentligen så stänger de fyra, men de lossade mig ändå fast jag inte var där förrän halv fem. Dagens byte ägde rum i Aspa bruk, vilket kanske inte känns helt optimalt. Det är närmare 30 mil hemifrån, men det var tydligen nån miss från speditörens sida. Det går väl i och för sig att åka långt för byte, men problemet var att jag var totalt oförberedd den här gången. När Stefan ringde så var han redan loss och då hade ju jag några timmar dit också, vilket innebar att bilen stod stilla några timmar mitt på dagen. Känns ju lite fel, men eftersom jag kom loss i Göteborg redan nu ikväll så tror jag inte att vi egentligen har förlorat nåt på det. Skulle nog inte ha hunnit lasta här i Trollhättan i vilket fall som helst. Nu ska jag sitta här och jobba lite, hörs o syns!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards