Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Leif Jendelöv - 18 februari 2009 11:33

Jo, Kitty höglöper. Hon går omkring och jamar och "åmar sig". Igår kväll släppte jag ut henne och sen kom hon inte in igen. Inatt så vaknade jag av ett kattslagsmål och tänkte direkt på Kitty. Gick ned för att släppa in henne och skrämma bort grannkatten, men ingen Kitty var där. Inte imorse heller, vilket gjorde att jag misstänkte att hon återigen satt i ett träd. Tjejerna gick ut och letade, och minsann! Satt hon inte i ett träd kanske? Hon "ramlade" ned den sista biten och kom in för att slicka sina sår. Misstänker att hon snart trots allt vill ut igen, hon löper ju trots allt!


Resten av familjen har åkt till Björklinge för att åka skridskor på sjön och pulka i backen där. De ska träffa kusinerna och Mormor där samt grilla korv. Som vanligt var det vissa som absolut inte skulle iväg och åka. Nu ska jag packa klart så att jag är klar att dra iväg och byta av Stefan. Vet inte när, var eller hur bytet blir av idag ännu. Sist jag pratade med honom så skulle han lasta pellets i Grums med destination okänd. Den som lever får se!

Ajöss!


/Leffe


PS. NY OMRÖSTNING!

Ovido - Quiz & Flashcards