Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Leif Jendelöv - 21 februari 2009 22:55

Ja, det blev ju ett abrupt slut på förra inlägget, så här följer fortsättningen. Inte för att jag riktigt vet vad jag ska skriva om , men det brukar ju på nåt vis lösa sig.


Kan ju meddela att det till slut löste sig med min baklucka också. Jag fick rätt del, på fjärde försöket, och har numera en nästan helt fungerande baklucka. Nu är det bara själva låskolven till nyckeln som är totalt utslitet, men det får nog vara tills vidare. Huvudsaken är att luckan går att öppna utifrån, vilket den numera alltså gör. I och med att jag skriver det här så kan jag ju också ta bort den senaste omröstningen, tack alla två (varav jag är den ena) som har röstat. Måste ju vara av jättestor statistisk vikt när man har ett sånt gigantiskt underlag. Ska nog vidarebefordra undersökningen till Hedins!


Nu ska jag nog syssla med lite pappersgöra samt fixa lite löner innan det är dags att gå och sussa. Gokväll på er och sov så sött!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 21 februari 2009 19:57

Idag var jag över till Micke för att hjälpa till att slakta tre grisar. Det gick ju faktiskt riktigt bra. Micke börjar ju faktiskt bli en hejare på att slakta och stycka gris och även jag märker att man trots allt har varit med några gånger. Fast man kan väl inte riktigt kalla sig proffs ännu!

.....Nu börjar melodifestivalen, återkommer!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards