Alla inlägg den 27 november 2008

Av Leif Jendelöv - 27 november 2008 21:47

Ja, det visade sig att det "bara" var ett givarfel på bilen. Efter att jouren kom ut och böt den så gick bilen som en klocka igen. Jag tappade visserligen två timmar, men det har i slutändan inte gjort nåt, eftersom jag har kunnat köra igen det nu ikväll. Har precis parkerat i ett köpcentrum i Norrköping för att kunna lossa på K-rauta imorgon bitti. Sedan bär det av till Linköping för att lossa resten av lasset på två ställen där.

  Det har blåst nåt för jävligt idag, framförallt omkring Örebro vid slätterna därikring. Har blivit tvungen att spänna fast locket på släpet, eftersom det tar vind så lätt. Framför allt efter Stefans lilla äventyr i Måndags. Måste nog åtgärdas tror jag, innan det blir ett allvarligt problem. Nu ska jag nog ta en kvällsmacka innan jag går och slaggar. Ha det så bra och blogga lugnt.

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 27 november 2008 08:49

Jaha, nu står jag längs en väg precis utanför Örebro utan något oljetryck. Jääla siit! Sitter och väntar på att Volvojouren ska ringa. Misstänker att det blir till att åka bärgare till verkstan. Inget bra alls faktiskt! Men, men, vi får väl se hur det slutar. Rapport kommer.

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 27 november 2008 06:44

Då sitter jag här då och väntar på att få komma in och lossa, jag provade att starta bilen när jag gick upp och det var inga problem. Får väl se ifall den startar nu efter morgonbestyren, men det ska nog inte bli några problem. Så facit på gårdagens omröstning verkar luta åt ett ja än så länge. Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för dagens arbete, hej på er så länge!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards