Alla inlägg den 4 november 2008

Av Leif Jendelöv - 4 november 2008 22:24

Då var det redan Tisdag då, och därmed bara tre dagar kvar på jobbet. Härligt värre. Det nya släpet börjar redan betala sig eftersom soppaförbrukningen (man ska väl kanske inte dra några långtgående slutsatser ännu, men ändå) enligt uppgift har gått ned cirka tre dec./mil.

    Har precis kommit hem från innebandyn, så imorgon lär jag ha ont. Sista veckan har jag haft nåt för j-t ont i min höft. Jag spelade ändå, men det lär väl straffa sig antar jag. Vet inte vad det är för fel på höftjävelen, men jag känner mig som en pensionär ungefär. Har haft lite problem till och från sedan i somras. Nu behöver ju inte alla pensionärer som eventuellt läser detta känna sig stötta, men det är väl så att det är på ålderns höst som krämpor av det här slaget ska visa sig. När kroppen börjar att bli lite utsliten liksom. Annars är väl det mesta bra med oss tror jag.

  Nu kommer jag nog inte på nåt mera bra att skriva om, så det är väl lika bra att ge upp för ikväll tror jag. Annars är det bara risk för att det blir tråkigt att läsa, och det vill jag ju inte. Ha det gott och krama varann i trafiken. Och framför allt: Glöm inte att lite grus i hydrauliken aldrig har skadat nån.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards