Alla inlägg den 19 november 2008

Av Leif Jendelöv - 19 november 2008 18:21

Ja, då var det dags för en ny tur då. Den här veckan böt jag av Stefan i Uppsala för vidare färd till Enköping. Där hade jag två virkespaket som skulle av. Efter det körde jag till Västerås för att lasta returpapper till Norrköping, och det var på vägen från Västerås som snön kom. Inga jättemängder, men tillräckligt för att det skulle bli rejält halt. Framför allt 56:an ner mot Katrineholm var rent ut sagt överjävligt läskig. Men, som det fullblodsproffs som man är;), så löste det sig galant även denna gång. Nu står jag utanför porten till "Fiskeby board" där det blir lossning imorgon bitti. Det blev ju rätt så tidig kväll, så man kanske tittar på nån film eller nåt ikväll. Nu vet jag inget mer att skriva om, så det får bli allt. Kanske skriver jag några rader till senare ikväll. Eller inte, vem vet? Ajöss!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards