Alla inlägg den 7 november 2008

Av Leif Jendelöv - 7 november 2008 22:00

Då har jag jobbat min sista dag som glasmästare då! Känns rätt så bra att sluta. Men jag kommer att sakna mina arbetskamrater, det är ett bra gäng som jobbar där. Men jag får väl se till att få lite stenskott så att jag har en anledning att komma och hälsa på lite. Men nu kan man äntligen lägga full fokus på åkeriet, vilket ska bli skönt. Börjar med det redan imorgon, för då ska vi byta bromsar på "Bad bull". Släpvagnen har enligt uppgift gått kanon. Det behövs, så att vi får ihop en hel månad någon gång. Utan en hel massa ståtid.

  Pontus har gått och blivit förkyld, så han har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna. Nu ska han få lite saltlösning mot nästäppan, så att han kanske kan sova lite bättre. Dagarna blir ju så jobbiga när man inte får sova ordentligt. Nu kommer jag inte på nåt mera att skriva, så jag avslutar här! Gonatt.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards