Alla inlägg den 26 november 2008

Av Leif Jendelöv - 26 november 2008 17:53

Ja, gott folk! Då har ni ett dygn på er att rösta, sedan tar jag bort omröstningen. Facit kommer imorgon någon gång. Får väl också som vissa andra börja med nån belöning. Den som vinner får ca. en halvmeter snö på rot. Kan avhämtas på Svartmyren, helst innan Fredag kväll.

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 26 november 2008 17:34

Idag så vart det skiftbyte i Västerås. Meningen var att jag skulle ha lossat idag i Örebro, men eftersom Stefan fick vänta på lastning så hann jag inte fram innan kvart i fyra som var meningen. Nu får jag ta en tidig kväll här i Örebro istället, vilket gör mig lite orolig eftersom Stefan råkade ut för batteritorsk imorse. Risken är att jag också gör det imorgon. Får väl "varmköra" bilen innan jag kryper till kojs. Tack vare den tidiga kvällen så blev det ju inte mycket till arbetsdag för mig idag, bara typ två timmars körtid. Det känns ju lite tråkigt, men samtidigt är det inget man kan göra något åt, så det är väl bara att gilla läget.

  Här nere i Örebro finns ju heller ingen snö att tala om, otroligt vad det kan skilja. Så långt är det ju faktiskt inte mellan Uppsala och Örebro. Men å andra sidan så lär väl snön hemma ha töat bort tills jag kommer hem på Fredag. Hoppas bara att jag slipper några snöoväder längs vägen bara.

  Nu vet jag inte vad jag ska skriva om, så det får väl bli allt då! Over and out!

/Leffe


Ovido - Quiz & Flashcards