Alla inlägg den 5 november 2008

Av Leif Jendelöv - 5 november 2008 21:50

Läste på Katarinas blogg att Tobbe visst fyller år, så grattis till dig! Annars rullar det på hos oss, och det är ju bra. I alla fall om man är åkare. Vi är numera medlemmar i SÅ (f.d. åkeriförbundet) och igår fick jag en bunt med papper därifrån som jag tänkte sätta mig ned och gå igenom. Det är lite drivmedelsrabatter, personförsäkringar m.m Kan nog vara rätt så bra saker, men ack så snårigt att gå igenom. Har också insett att jag borde skaffa en billig dieselbil, så om det är någon som har nån över är ni välkomna att ta kontakt. Fast det känns lite kluvet, eftersom jag är jäkligt nöjd med Clion. Den går grymt billigt, men tyvärr på bensin. Får väl se hur vi gör, det krävs ju trots allt lite pengar för att köpa en bil och det har vi ju inte så gott om just nu innan åkeriet har kommit igång ordentligt. Det är allt för ikväll, sov så gott med er!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards