Alla inlägg den 22 november 2008

Av Leif Jendelöv - 22 november 2008 18:16

Idag var vi och skruvade (nåja!) lite på lastbilen. Eftersom det kom mera snö inatt så var det så lagom kul att åka iväg med lastbilen på våran lilla väg. Det var minst sagt halt! På väg tillbaka hem igen, med clion, så mötte jag ett riktigt snöfall. I kombination med mörkret så såg man inte mycket, bl.a så missade jag avfarten till vår väg. Är ju faktiskt lite pinsamt att man inte hittar hem ju! Nu så har vi precis ätit mat, tortillas med köttfärsröra, kanongott ju! Sköljer ned med lite lördagsgodis! Blir ju alldeles perfekt.

   Resten av familjen var iväg till mormor och åkte pulka, vilket var populärt. Gäller ju att passa på medans snön ligger kvar, för snart smälter den väl bort igen?

  Ikväll blir det nog en slökväll, kanske kan man titta på nån film. Fast jag ska ju såklart klippa mig och trimma skägget. Börjar att känna mig lite vildvuxen faktiskt, så det ska bli skönt. Det får väl bli allt för denna gången, hejsan svejsan på er.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards