Alla inlägg den 9 november 2008

Av Leif Jendelöv - 9 november 2008 22:15

.......Att det är fars dag idag. Fast det har jag knappt märkt. Å andra sidan så är det nog självförvållat då jag knappt varit hemma idag, och barnen hade faktiskt gjort en teckning till mig innan de gick och lade sig. Den låg på mitt skrivbord när jag kom hem från badmintonen. De är ju för gulliga barnen tycker jag.

  Imorgon ska jag träffa banken och uträtta en del ärenden inne i stan. Måste åka förbi ett visst pissföretag inne i stan för att skrapa ett kontrollmärke. De skulle ju ställa av vagnhelvetet när vi böt vagn, men de har varken ordnat nåt ägarbyte eller ställt av vagnen. Puckon! De verkar ha bestämt sig för att jävlas in i det sista. Nu är det dags för att krypa ned i sängen, gonatt!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards