Alla inlägg den 23 september 2009

Av Leif Jendelöv - 23 september 2009 20:32

Så nu kan jag sätta mig ned en liten stund. Pontus har varit riktigt grinig och gnällig idag trots att han sov väldigt länge på dan. Han har börjat att stoppa en massa saker i munnen också, så jag börjar nästan misstänka att det är nån tand som är på G. Ronja har haft disco mest hela dagen, samt varit ute och lekt typ starwars eller nåt. Henne märker man knappt av, hon flyter liksom bara med på nåt vis. Albin är ju som han är, den åldern just nu. Men han har en jäkla attityd som kan reta gallfeber på en. Tyvärr så använder han samma tonläge mot sina kamrater, så man kan ju börja fundera på hur länge han har några kamrater kvar. Han låter inte särskilt trevlig faktiskt!


Kycklingar kryllar det av, flera hundra minst. Åtminstone i min fantasi! Skämt åsido så visar äggen inga som helst livstecken, men vi får väl se de närmsta dagarna. Skulle ju kunna bli nån liten kyckling i alla fall kan man ju tycka. Annars så har livet här på Svartmyren sin gilla gång och det händer väl kanske inte så jättemycket, så jag har väl egentligen inte så mycket att skriva om. Så då avslutar jag väl här då! Gonatt!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 23 september 2009 10:26

Jo ni, det är ju bara att vara tacksam för att utvecklingen går framåt angående krocksäkerheten i våra bilar. Titta in det här krocktesten mellan två chevor. Den ena från -09 och den andra från -59.


http://www.youtube.com/watch?v=5CU-k0XmLUk

Ovido - Quiz & Flashcards