Alla inlägg den 13 september 2009

Av Leif Jendelöv - 13 september 2009 21:18

Jo, det är faktiskt redan söndagkväll och jag har precis kommit hem från badmintonen. Utan att ha storhandlat för en gångs skull, det gör jag nog i morgon när jag ändå ska in till stan. Jag har fortsatt med bokföringen och nu har jag i princip kommit i kapp, men jag har en del frågor som jag får ta med revisorn i morgon. Har ju momsdeklarerat själv för första gången och vill vara säker på att det inte blir fel innan jag lämnar in den. Men det är ju egentligen bara lite plus och minus och inte särskilt svårt alls. Får väl se i morgon ifall jag får göra om alltihopa, då låter det väl annorlunda kan jag tänka mig.


Idag har jag också äntligen bytt olja på den lilla grå, skulle bara vara gjort för väldigt länge sedan. Tiden springer iväg och det är alldeles för lätt att skjuta upp sådana saker. Dessutom så har jag alltid fått för mig att den inte har någon kamrem, så jag har aldrig brytt mig om att kolla upp det. Men i veckan fick jag ett erbjudande från Upplands Motor om kamremsbyte, så jag lär väl se till att kolla upp det. Har den en kamrem så är det nog hög tid att byta den också. Nu tänker jag inte skriva nåt mera, See you!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards