Alla inlägg den 8 september 2009

Av Leif Jendelöv - 8 september 2009 22:54

I kväll så var vi nio som spelade innebandy, så nu känns det som om det börjar rulla på igen. Blir lite lättare att spela om man är tillräckligt många faktiskt. Linas pingis satte igång idag igen också, nu så har hon avancerat lite och kommer att träna två gånger i veckan samt lite längre pass. Roligt när barnen tycker att det är kul att träna!


Har varit ute på blocket för att spana in ifall det finns några lämpliga objekt att investera i. Har hittat ett gäng, men de är ju så jäkla långt borta allihopa. Man kan ju inte åka runt hela Sverige för att titta på lastbilar. OK ifall de låg åt samma håll, men de ligger ju åt olika håll allihopa. Inte finns det nån i närheten heller!


Nu återstår bara duschen för mig innan det är dags att krypa till kojs. Imorgon ska jag förmodligen försöka att möta upp Micke för en köttleverans. Hej svejs!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 8 september 2009 13:16

Skulle blogga lite tänkte jag och vart minst sagt förvånad när inloggningssidan såg helt annorlunda ut. Den nya blir säkert bra den med, men man har ju liksom vant sig med den gamla! Dessutom så känns det rent spontant som om navigeringen i den nya är lite överarbetad, men det kan ju vara för att det är nytt. Vad vet jag?


Snart så ska jag åka till dagis och hämta de små, de två större har varit hemma från skolan idag. I ärlighetens namn så verkar de inte vara allt för sjuka, men eftersom Lina klagade på att hon hade ont i magen igår så är det ju lika bra att de är hemma. Får väl se hur det blir i morgon! Till råga på allt så har jag också känt mig lite hängig nu på förmiddagen, men efter lite vila så känns det bättre. Hoppas att det inte är nåt allvarligt på G bara! Nu ska jag gå och göra nåt nyttigt, ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards