Alla inlägg den 24 april 2009

Av Leif Jendelöv - 24 april 2009 22:09

Då var det helg igen då, med allt vad det innebär. Imorgon så är det Viksta veteranmarknad där vi brukar vara med en stund via dagis som säljer lite saker där. Men vi hinner nog inte vara med i år tror jag. Dessutom så skulle jag ha åkt till Micke för att fira Emelie som har fyllt år, men det hinns nog inte heller med. Däremot så är det lite förebyggande service på en viss FH16 som ska göras, så det blir väl det imorgon i alla fall. Men innan dess måste jag försöka att hinna med att lossa virket som ligger på. Det är till vårt husvagnsgarage och ska målas och spikas upp här framöver.


Råttfällan är återigen gillrad, hoppas på fångst inatt! Men nu börjar visst "Kill Bill"! Den måste jag se, även om jag sett den förut. Jag är en stor fan av Tarantino och Rodrigues (eller hur det stavas), de har ju gjort så mycket bra film. Blodigt, men med humor! Ajöss!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 24 april 2009 10:08

Har precis varit ute och vittjat råttfällan i bilen, men det var ingen fångst. Den rackaren kanske redan har flytt fältet! Vem vet? Får väl prova några nätter till. Annars ska jag iväg i eftermiddag för att möta upp Stefan, jag ska nämligen hämta ett paket med virke inne i stan om de hinner hem i tid. Passar ju bra att ta det i lastbilen. Nu ska jag ut i det fina vädret, ha det så bra!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards