Alla inlägg den 2 april 2009

Av Leif Jendelöv - 2 april 2009 22:22

Tänkte sätta in ett par bilder från idag när Ronja badade. Det stod en liten kille bredvid och var rätt badsugen han också.


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 2 april 2009 09:39

Idag så är vi ensamma hemma Pontus och jag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, men jag får väl försöka att få nåt gjort medans han sover sen. Men det är svårt att planera, han kan ju sova allt från en halvtimme till fyra timmar. Men han verkar redan rätt trött och grinig, så det får väl bli sängen snart. Fast lite till får han allt hålla ut, jag får väl helt enkelt försöka mig på att roa honom lite! Vilket kan vara lättare sagt än gjort om man som han är van med tre storasyskon som nästan alltid ägnar honom tid. Han är helt enkelt rätt bortskämd med att alltid stå i centrum. Nu verkar det som om jag måste ta hand om honom, ajöss så länge!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards