Alla inlägg den 7 april 2009

Av Leif Jendelöv - 7 april 2009 21:17

Vilken dag, den har gått i  en flygande fläng (eller hur man nu säger). Lina har haft en kompis här över natten och hela dagen idag och sen efter lunch så kom två barn till. Det är två bröder som är i samma ålder som Albin och Ronja. Den yngre av dem går på dagis med Ronja och de är typ bästisar och den äldre gick med Albin på dagis men går nu i skola i Björklinge. Allt som allt har vi med våra egna haft sju barn här idag, vilket känns kan jag ju säga. Dessutom så var vi iväg och städade dagis (vår städvecka den här veckan) innan jag åkte hem och lagade mat. Efter maten så har jag börjat att tvätta och vi har dessutom försökt att packa inför Ålandsresan imorgon bitti. Nu har jag precis lagt Pontus och känner att jag måste pusta ut ett slag innan jag fortsätter. Frun blev kvar på dagis för en massa möten. Det ska in en ny familj på dagis och det var även styrelsemöte.

..........Nu kom hon visst hem!

..........Och Pontus hade visst inte alls somnat!


Får nog fortsätta att skriva nån annan gång. Ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards