Alla inlägg den 17 april 2009

Av Leif Jendelöv - 17 april 2009 21:42

Japp! Då vart det fredag också då. Dagen blev väl inte helt bra, efter Bromma rullade jag vidare till Bålsta för att lasta marksten. Det tog över två timmar att få lass. När jag väl fått på mitt lass så gick färden vidare mot Eskilstuna, där jag hade tre stopp. Eftersom det tog sån tid att få lass så blev klockan ungefär halvtvå innan jag var loss, vilket innebar att jag till syvende och sist fick gå hem från Eskilstuna tom. Med andra ord blev det bara ett lass bortsett från lossningen i morse. Sånt är livet, resten av veckan har ju trots allt rullat på bra! Nästa vecka är Stefan och Björn tillbaka bakom ratten igen, hoppas att det kan fortsätta att rulla på bra då.


Imorgon är jag själv hemma med barnen, eftersom frun sitter i skolbänken hela dagen. Dessutom så ska Ronja på kalas på eftermiddagen tillsammans med Pontus och mig. Syns o hörs! Över och ut!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards