Alla inlägg den 15 april 2009

Av Leif Jendelöv - 15 april 2009 21:38

Tog ju den här bilden idag. Verkar ju rätt så smart att kunna fälla ihop trailern när man är tom. Blir ju mindre luftmotstånd då!

Av Leif Jendelöv - 15 april 2009 21:25

Idag har jag kört pendel mellan Norrköping och Stockholm. Började ju med att jag körde från hamnen i Norrköping och lastade jord en bit därifrån. Det lasset körde jag till Täby för att därefter åka till Åkers styckebruk där jag fick ett lass virke till hamnen i?


............Norrköping!


Efter det så åkte jag och lastade ett lass jord till och nu står jag för natten på slutdestinationen Bauhaus i Länna. Är väl snart dags för sängen. Ska dock försöka att komma ihåg att slå på värmaren innan jag somnar, inatt så glömde jag nämligen det med följd att det var lite kallt när jag vaknade. Har hänt rätt så många gånger förr, men då brukar man vakna vid midnatt redan av att det är kallt. Nu vaknade jag inte förrän på morgonen, så det märks ju att det börjar bli varmare ute. Det får väl bli allt då, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards