Alla inlägg den 6 april 2009

Av Leif Jendelöv - 6 april 2009 23:36

Kom på att jag ju tog en bra bild på Ronja idag. Vet inte varför hon blir så elektrisk, men det har hänt förr när de hoppar på "tussmattan".


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 6 april 2009 23:23

Vilken strålande dag det har varit idag. Det är så skönt, och det ska visst bli fint imorgon med. Hoppas att det stämmer! Tyvärr så har jag varit rätt trött och grinig idag pga att Pontus inte ville sova inatt. Fast den här gången så var anledningen att han var bajsnödig! Han har bajsat åtta eller nio gånger idag, så det är väl förståeligt om han får lite problem med magen. Nu sover han i alla fall.


Idag så fick jag mitt bokföringsprogram också, så nu ska jag försöka att lära mig det bara. Lär nog ta ett tag innan man kan det som rinnande vatten. Men får jag hålla på ett tag så tror jag nog att det ska kunna lösa sig. Ska försöka att läsa lite mera i ämnet också. Vi ska åka till Åland nu i veckan och då ska jag ta med mig datorn och lite papper så att jag kan öva ordentligt. Jag är nog lite konstig, men det är ju faktiskt kul det här med det administrativa ju! Nu är klockan rätt så mycket, så nu tänker jag nog gå till sängs tror jag! Gonatt med er!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards