Alla inlägg den 13 april 2009

Av Leif Jendelöv - 13 april 2009 22:53

Nu ikväll så har jag varit in till stan och hämtat min plånbok, så nu kan jag andas ut. Jag var också och storhandlade, så nu är man dessutom mer eller mindre ruinerad. Satan vad det har blivit dyrt med mat! Man handlar inte så mycket tycker man, men ändå så drar det iväg med slutsumman. Märkligt!


I morgon bitti så drar jag iväg till Bålsta och lastar lite plattor och dylikt. Det är nämligen min tur att köra den här veckan. Kan ju vara skönt för Stefan att få lite "ledigt" också. Men det innebär ju att jag borde gå till sängs nu, så jag avslutar nog här tror jag. Ha det bra!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 13 april 2009 13:44

Idag ringde de från Ekerölinjen och sökte mig! Undrar vad de vill mig tänkte jag? Det visade sig att det fanns en kvarglömd plånbok från båten. Jag har inte ens hunnit sakna den, vilket säger en del om vilken koll man har. Nu ska den komma till Uppsala under dagen är det tänkt, men jag vet inte riktigt när. Men det spolierade mina planer på att åka in till stan och handla i alla fall.


Nu har jag precis lagt Pontus att sova, så nu hoppas jag kunna jobba lite när det nu inte vart någon stadtripp. Lina och Ronja sov hos Mormor inatt och har precis kommit hem, så nu börjar det att kännas som vanligt igen med alla barnen hemma.


Har suttit en del med bokföringen idag med, men har inte löst mitt lilla problem sen igår ännu. Men förr eller senare så kommer jag nog på nån lösning. Tur att det bara är fiktivt ännu så länge! Ska ju köra nu i veckan och kommer nog att tillbringa all "ledig tid" i hytten till att påta med bokföringen tror jag.


Nu slutar jag för den här gången tror jag, men jag lägger in en bild från Albins badvatten sist han tvättade håret. Ingen bra bild, men man ser ju ändå färgen på vattnet. Han var ju utklädd till tupp på påskaftonen och hade en stor tuppkam med en massa färg i. Hej så länge!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards