Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Leif Jendelöv - 31 mars 2009 22:39

Har vittjat mobilen på bilder idag, så det blir rätt mycket bilder här på bloggen idag. Här har jag två bilder på Pontus när vi bakade bullar, den första är tagen innan han fick smaka bulle och den andra är följdaktligen tagen när han väl fick smaka. Lite olika humör på bilderna.


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 31 mars 2009 22:36

Idag så åt vi hemlagad sushi här hemma. Det var gott och rätt spännande att prova att göra själv. Men barnen tyckte inte alls om det! De är ju inte vana med sån mat heller, så det är väl kanske inte så konstigt. Men maten såg fin ut i alla fall, ungefär som på restaurant. Lägger in en bild på vår fina sushi också.


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 31 mars 2009 10:07

Här är en riktigt dålig bild från Linas prisutdelning på pingistävlingen. Jag kom inte alls till nåt bra för att fota, men hon står alltså som den andra tjejen från höger.

PS. Jag är faktiskt rätt stolt!

Av Leif Jendelöv - 31 mars 2009 10:04

En bild på när Pontus har ställt sig upp mot en pall. Förmodligen bara jag som tycker det är intressant, men jag lägger ut den ändå!


Av Leif Jendelöv - 31 mars 2009 09:45

Imorse när vi gick upp och jag skulle koka kaffe så tittade jag ut genom fönstret, varvid jag fick se inte mindre än fyra älgar ute på åkern. Inte ofta man ser så pass många på en gång. Apropå många så var det väl en fyrtio- femtio stycken tranor också nere vid vägen där barnen går på bussen. Så vi hade nåt att titta på medans vi väntade på bussen. Härligt med våren när allt djurliv börjar komma igång!


Nu har Pontus "kört fast" under matbordet! Bäst att gå dit och hjälpa honom, han låter rätt så ´bannad faktiskt! På återseende.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards