Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Leif Jendelöv - 12 mars 2009 22:51

Vad har jag gjort idag då? Förutom att ta en sväng in till stan vete tusan vad den har dagen har tagit vägen. Den har bara försvunnit på nåt vis. Imorgon så har jag lovat Ronja att vi ska baka lite bröd eller nåt. Det ville hon vara med på. Sen måste jag sätta igång med bilfan också, var ju och köpte ut nya bromsbackar till den idag. Känner mig motiverad! Bilar ska bara tuta och gå, så enkelt är det bara! Man kanske borde börja cykla istället. Men det vet man ju hur det är med cyklar också, är det inte motvind så är det punka eller nåt i den stilen. Nu låter jag så där negativ igen, vilket känns tråkigt. Det brukar ju vara Stefans jobb ;).


Apropå Stefan så har jag ikväll försökt att lotsa honom per telefon till Orrskärshamnen. Var fyra månader sen jag var där och när han dessutom hade kört lite fel så vet man ju inte om han kommer från rätt håll. Då är det inte lätt att försöka att beskriva vägen. Men han kom fram till slut ändå! Nu ska jag nog gå och lägga mig, gonatt på er!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards