Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Leif Jendelöv - 14 mars 2009 23:17

Idag så var vi på lille Lucas dop i Uppsala-Näs. Alltid lika kul att träffa sina gamla kamrater igen, blir ju allt för sällan tyvärr. Men innan dopet var det full rulle som vanligt. Skjutsade Lina till Storvreta, Albin till kalas, hämta Albin på kalas, göra sig i ordning för dopet, klippa sig osv, osv. Sen kom vi hem precis i tid för att se melodifestivalen, och nu sitter jag här och tänkte gå och lägga mig. Men ingen sängläggning utan att blogga först, om det så bara blir några ord.


Jag spelade faktiskt in melodifestivalen på datorn, men det går inte att bränna ned det på en DVD (Nero) eftersom det är "fel" filformat! Faan vad trött man kan bli på datorer ibland. Får väl lösa det vid nåt senare tillfälle.


Inte har jag hunnit med att så mycket som titta på Clion idag heller. Den står där ute, upphissad och utan bakhjul. Imorgon är jag solo hemma med alla barnen, så det lär väl inte bli så överdrivet mycket gjort på den då heller. Får väl passa på när Pontus sover, så kanske det blir nåt litet gjort åt den i alla fall. Nu ska jag slagga, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards