Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Leif Jendelöv - 18 mars 2009 22:37

Idag har Ronja varit hemma från dagis. Hon har tjatat flera dagar om att hon har varit "huk" och behöver "mecin". Dock utan att kunna säga på vilket sätt hon är sjuk på, det har ju inte jag med att göra! Men nu är hon faktiskt sjuk, snorig och trött, så nu har hon faktiskt fått sin medicin. Även Pontus har nog fått nån släng, för han har också varit ur gängorna idag. Hoppas att natten flyter på hyfsat bara. Av ovan nämnda anledning så har jag inte fått så mycket gjort med Clion idag heller, men jag har i alla fall bytt backarna på ena sidan och börjat med den andra. Den sidan som är värst! Men nu vet jag i alla fall hur skiten är konstruerat, så nu känns det som om det ska kunna gå till slut.


Imorgon blir det en tur in till stan. Igen! Ibland känns det som om man inte gör så mycket annat än åker fram och tillbaka till stan. Men förhoppningsvis så ska jag få tid till att göra klart bilen också. Nu ska jag sova, gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards