Alla inlägg under december 2009

Av Leif Jendelöv - 1 december 2009 22:42

Har väl varit en ganska bra dag idag. Hann med att telefonera en massa innan jag tog en sväng till stan där jag hann med det jag hade tänkt. Sen hem och äta nåt enkelt innan jag mötte upp Albin för att åka på utvecklingssamtal. Han var minst sagt irriterad och ville inte alls åka på nåt utvecklingssamtal. Han "hade inte tid" tyckte han. När jag frågade varför han inte hade tid fick jag svaret att han skulle hem och dricka vatten. Väl på plats så gick det riktigt bra och det visade sig att han jobbar på riktigt bra samt har kommit till rätta med de saker som har varit problem tidigare. Känns ju faktiskt bra att det går åt det hållet!


Skulle ha varit på styrelsemöte i S-föreningen idag med, men det fick jag hoppa över då jag inte fick ihop det riktigt. Känns tyvärr som om jag har missat rätt många möten nu. Vilket är tråkigt, för jag brukar försöka att komma på möten när jag är engagerad i nån förening. Men ibland så går det ju bara inte!


Däremot så kunde jag komma iväg på innebandyn, så nu sitter jag och eftersvettas innan jag ska duscha och sova. Vis av erfarenhet så är det ingen idé att gå till sängs förrän man har varvat ned ordentligt efter innebandyn eftersom man inte kan sova då. Brukar kunna bli rätt så sent innan jag kommer i säng på Tisdagkvällarna.


I morgon så blir det till att pyssla lite här hemma. Har en lång lista på "att-göra-saker" som jag tänkte korta ned lite. Blir det skapligt väder kan man ju prioritera saker som ska göras utomhus, annars så blir det innesaker.  Det får bli allt, over and out!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards