Alla inlägg den 8 december 2009

Av Leif Jendelöv - 8 december 2009 22:28

Ja inte är det jag i alla fall, men dagen har gått i en flygande fläng. Har knappt varit hemma känns det som, utom en stund på förmiddagen. Åkte in till stan för en del ärenden och sen direkt till skolan för att hämta Lina som skulle till vårdcentralen. Hem och fixade lite mellis och lite pappersgöra innan jag hämtade de minsta på dagis. Fixade ihop lite "snabbmat" som vi slängde i oss innan vi åkte för att städa dagis. Från dagis gick färden sedan vidare till skolan för att Albins klass skulle ha lite julfika med uppträdande samtidigt som Lina spelade pingis. Hemma vid åtta och slängde barnen i säng innan innebandyn vid halv nio. Nu har jag kommit hem och ska försöka att pusta ut. PUUH!  


I morgon så har jag inte riktigt hunnit fundera på vad som händer, men jag har i vanlig ordning en lång lista på "att-göra-saker". Dessutom så ska Lina till tandläkaren vid två, så det blir ett litet avbräck då! Men det blir väl förmodligen till att börja rota i veckans tvätt, för det börjar bli lite brist på en del klädespersedlar här hemma. Det där lät lite konstigt inser jag! Men jag menar naturligtvis att jag ska börja att tvätta, inte rota fram smutsiga gamla kläder till barnen.  


Nu återstår bara att försöka att få i sig lite innan jag duschar och kryper till kojs. Gonatt på er!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards